Wyślij zapytanie
577... telefon

NURT Brodnica Klub & Restauracja

Wodna 3, Brodnica, Kujawsko-Pomorskie,

W pobliżu: Górzno, Wąbrzeźno, Golub-Dobrzyń, Rypin, Nowe Miasto Lubawskie, Jabłonowo Pomorskie

577... telefon
Wyświetleń: 538

Średnia ocena: 5 z 33 głosów

Zobacz opinie

NURT Brodnica Klub & Restauracja - idealne miejsce na chrzciny, komunie i inne imprezy okolicznościowe

NURT to nowe i świeże miejsce na kulturalnej mapie Brodnicy. Nasz lokal znajduje się w samym centrum miasta przy ulicy Wodnej 3. Podajemy oryginalne dania kuchni europejskiej i polskiej. Serwujemy pyszne drinki, które możesz sączyć w akompaniamencie muzyki na żywo. W ciągu dnia oferujemy lunche i domowe obiady, a wieczorami zapraszamy naszych gości na drinki (i nie tylko) wykonane z najwyższej klasy alkoholi oraz różne wydarzenia kulturalne. To jedyny taki lokal w Brodnicy, gdzie będziesz mógł posłuchać koncertów z muzyką na żywo. NURT to przestrzeń, w której każdy znajdzie coś dla siebie. Łączymy smaki, pokolenia, gatunki muzyczne i rozrywki w różnym wymiarze.

Przyjęcia okolicznościowe

Poszukujesz idealnego miejsca na imprezę okolicznościową? Organizujesz chrzciny, komunie, urodziny dziecka, imieniny babci, swój wieczór kawalerski czy panieński lub ważny jubileusz dla Twojej rodziny, albo spotkanie klasowe po latach lub spotkanie integracyjne swojej firmy?

Restauracja Nurt to idealne miejsce. Specjalnie na takie okazje, mamy do dyspozycji salę VIP odizolowaną od reszty restauracji. Do każdego gościa podchodzimy indywidualnie i dostosujemy ofertę pod jego potrzeby.

Zgłoś się po ofertę: 577 490 566.

• Kącik dla dzieci
  • Ogród
  • Sala na wyłączność
  • Bawialnia

Lokalizacja

Wasze opinie

S Sebastian Orzechowski 2024-04-08 17:14:25

Ocena: 5

No cóż, człowiek się starzeje, lata ubywają, to i oświadczyć się trzeba było haha. A tak poważnie pół roku temu oświadczyłem się swojej wybrance, w wakacje mamy brać ślub, wielu moich znajomych wyjeżdża w tamtym okresie, więc chciałem zorganizować wieczór kawalerski. Jako iż do nurtu przychodzę często z narzeczoną, to wiedziałem, że klub ma wiele ofert. Z terminem który zaproponowałem nie było najmniejszego problemu, zaprosiłem swoich znajomych i przyjaciół na ten dzień. Wybrałem opcję z prywatnym barmanem, bo jak wiadomo bez opicia nie mogłoby być wieczoru. Gdy przyszliśmy wszystko było ładnie przygotowane, łazienka oraz toaleta były w świetnym stanie, czyste z potrzebnym asortymentem. Jako jedzenie wzięliśmy pizzę wiejską i farmerską, a do picia najczęściej specjał barmana :). Wszystko było smaczne oraz dobrej jakości. Restauracja uporała się tego wieczoru z nami za co bardzo dziękuje jeszcze raz. Świetna miejscówka, którą polecam znajomym od dłuższego czasu, pozdrawiam.

H Henryk Jankiewicz 2024-04-08 09:13:29

Jako firma działamy na rynku pełne dwie dekady - 20 lat. Z tej okazji jak zresztą co roku dbając o swoich kierowników i pracowników, zależało mi na spotkaniu integracyjnym. Popytałem znajomych, podpatrzyłem opinie w internecie no i wyszło na was. Zadzwoniłem, w ekspresowym czasie skontaktowałem się z osobą odpowiedzialną za dział rezerwacji i organizacji. Wspólnie znaleźliśmy fajny termin pasujący dla obu stron. Tak jak wspomniałem, miało to być spotkanie integracyjne, a więc dopytałem restaurację, czy można by było załatwić muzykę w tle dla klimatu, a oni oczywiście bezproblemowo odpowiedzieli, że naturalnie, da się załatwić. No i mi tym zaimponowali, naprawdę dobra komunikacja między klientem, a zespołem klubu. W każdym bądź razie jestem bardzo zadowolony z tego spotkania, zresztą tak jak cały sztab firmy, wspólnie dziękujemy jeszcze raz za możliwość spędzenia miłego czasu poza transem ciągłej pracy. Pozdrawiam.

A Arkadiusz Pompka 2024-04-07 22:10:24

Ocena: 5

Witam serdecznie. Miałem przyjemność skorzystać z cateringu wielkanocnego, który oferowała restauracja nurt w swoich social media. Nie miałem czasu z żoną gotować, zresztą nie jesteśmy w tym najlepsi, a głowy do tego tymbardziej nie mieliśmy, a jako iż uwielbiamy wraz z dziećmi jadać w restauracji, ucieszyliśmy się z takiej opcji! Zamówione zostały następujące pozycję - Domowy pasztet wołowo-wieprzowy, Śledź w oleju z cebulą, sałatka z tuńczykiem i jajkiem. Tradycyjnie oczywiście jako zupę wybraliśmy tradycyjny żurek z białą kiełbasą, jajkiem i puree z ziemniaków. Jako dania główne wybraliśmy zraz wołowy w sosie własnym i konfitowana noga kaczki z żurawiną. Przede wszystkim pasztet i śledź były bardzo aromatyczne, dobrej jakości, pasztet rozpływał się w ustach na świeżym chlebku. Żurek niesamowity, czuć, że był robiony na najlepszym zakwasie, biała kiełbasa jak najbardziej nie przeszkadzała, nawet naszym dzieciom, co nas zdziwiło na plus oczywiście. zraz w wołowy w sosie własnym najbardziej posmakował dzieciom. Mimo, że dzieci często wolą najprostsze pozycję, to odziwo im bardzo smakowało, zresztą sos własny dodawał charakteru tej pozycji. No i najlepsze na koniec - noga kaczki, moje oraz żony ulubione danie z pozycji cateringu wielkanocnego. Po prostu bajka, jak dobrze została zrobiona ta kaczka, mięso odchodzące od kości, rozpływające się w ustach puszczające wszystkie soki, a żurawina dodawała fajnego przełamania smaku, zdecydowanie czuć, że się starali nad recepturą. Genialna opcja, dziękuje za pomoc przy świętach od kuchni strony :) Pozdrawiam z żoną i dziećmi.

J Jarosław Klink 2024-03-26 11:39:56

Serdecznie polecam restauracje. Pod względem organizacji nigdy wcześniej nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

K Katarzyna Tyrtyk 2024-03-25 11:44:36

Ocena: 5

Restauracja skradła moje serce rzetelnością, uczciwością i starannością. Jako klient, nie mogłam trafić na lepsze miejsce do organizacji imprezy. Niestety i stety skończyłam studia, a wraz z tym postanowiłam wyjechać za granicę w celu lepszych zarobków, z tej okazji chciałam zorganizować imprezę pożegnalną. Zaprosiłam bliskich, przyjaciół i znajomych. Bardzo dobrze wspominam imprezę wraz z resztą gości, pod żadnym kątem restauracja mnie nie zawiodła, dziękuje.

N Nikodem Kwiecień 2024-03-24 22:19:51

Przesympatyczna obsługa, bogaty wybór menu, ciekawy klimat oraz atmosfera, korzystna lokalizacja, rzekłbym, że restauracja nurt, to gastronomiczne serce Brodnicy. Zazdroszczę mieszkańcom, że mają tak blisko siebie taką restaurację, a ja mam tylko okazję co jakiś czas was skosztować niestety nie mieszkając obok was. Wraz z żoną planujemy zorganizować u was imprezę poślubną. Wiele pozytywnego o was słyszeliśmy od znajomych jeśli chodzi o wydarzenia, zresztą jak widzę, opinie również mówią podobnie do znajomych. Dlatego myślę, że do zobaczenia niedługo.

C Czarek Klim 2024-03-24 20:40:38

Ocena: 5

Bardzo cenię sobie oferty zaproponowane i oferowane przez restaurację. Ani razu nie poczułem się naciągany lub oszukiwany, wręcz odwrotnie - czułem, że restauracja chce dla mnie jak najlepiej, dlatego bez dłuższego zastanawiania się spośród mojej listy potencjalnych miejsc, skreśliłem pozostałe i wybrałem nurt. Imprezę urodzinową wspominam świetnie, na stół dla wszystkich podane były burgery i pizza, dokładniej burger beef burger, nurt drwal oraz pizza patata i prosciutto. A jako alkohol podany był nurt sour, Wszystko było smaczne, pozdrawiam.

J Julia Gorzelak 2024-03-24 13:36:08

Moja mama organizowała w tym miejscu chrzciny jak i komunie mojego rodzeństwa, dwa razy się nie zawiedliśmy na restauracji. Państwo z nurtu dostosowują się do oczekiwań i zaleceń klienta, oczywiście w miarę ich możliwości, natomiast zdecydowanie nie robią pod górkę, tylko zależy im na kliencie. Na chrzcinach podany był żurek oraz placek po węgiersku a na komunii schab z kością, pierś z kurczaka ze szpinakiem oraz rosół. Wszystko w obu przypadkach było bardzo ciepłe, smaczne oraz świeże. Obsługa była punktualna i zwinna. Moja mama była i jest zadowolona z tych wydarzeń, na pewno gdy będzie kolejna okazja weźmiemy was pod uwagę, polecam i pozdrawiam.

A Antoni Brzosek 2024-03-24 11:43:36

Ocena: 5

Urodziwe miejsce świetne do spędzenia czasu ze znajomymi lub rodziną. od 2023r. często bywam w restauracji i ani razu nie spotkałem się z żadną nieprzyjemnością z ich strony. Miejsca w środku jest wystarczająco jak na ruch. Toalety, stoliki i siedzenia są bardzo czyste. Muzyka nienaganna, wręcz przyjemna dla ucha. Kelnerki urodziwe i wyrozumiałe, barman z poczuciem humoru, a ludzie na kuchni robią fantastyczną robotę. Od zawsze uwielbiałem Smash Cheesburger natomiast odkąd dodali pizze, zdecydowanie pizza Capri stała się moją ulubioną pozycją.

J Jacek Piątek 2024-03-23 19:39:34

Witam. W restauracji organizowana była komunia. Bardzo ważny dzień dla mojego dziecka i mojej żony. Serdeczne podziękowania dla nurtu za pomoc z organizacją, nigdy do tej pory nie organizowaliśmy żadnych wydarzeń, więc wyrozumiałość restauracji bardzo cenna. Sala przygotowana w punkt. Do jedzenia zamówione zostały dwie zupy - Rosół królewski oraz żurek. A na drugie danie golonka po bawarsku oraz polędwiczki wieprzowe w sosie kurkowym. Wszystkie dania były ciepłe i smaczne, w składnikach wyczuwalna wysoka jakość. Jeszcze raz dziękuje restauracji nurt za pomoc i gościnność, do zobaczenia ponownie, polecam i pozdrawiam.

Tagi: Brodnica, Obiekty, Sale bankietowe, Nietypowe miejsca na komunie i chrzciny, Eleganckie Chrzciny, Catering na przyjęcia rodzinne, Sala do wynajęcia na chrzciny i komunie, Sala na rocznice ślubu, jubileusz, Sala na urodziny, roczek i osiemnastkę